عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 دی 1393
بازدید : 42
نویسنده : management77

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۳ :ضوابط و نحوه ثبت‌ نام و پذیرش بدون آزمون فارغ‌التحصیلان ممتاز دوره کارشناسی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد.

زمان ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد متقاضیان دوره‌های بدون آزمون نیز جهت استفاده از این تسهیلات باید ثبت‌ نام کنند.( زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام ارشد با آزمون است) فارغ التحصیلان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون در هر سال تحصیلی فقط برای یک بار و فقط در همان دوره امکان استفاده از این امتیاز را دارند.

پذیرش دانشجو فقط در رشته همنام و یا متجانس امکانپذیر است و دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، هرچند که دارای معدل کل بالای ۱۷ باشند مشمول پذیرش بدون آزمون نمی‌شوند. داوطلبانی که جزو ۱۰ درصد فارغ‌التحصیلان برتر بر اساس تعداد ثبت‌ نام شدگان محل دانشگاهی در رشته مربوطه و در سال ورود باشند مشمول استفاده از این دوره هستند

در پذیرش بدون آزمون رتبه اکتسابی داوطلب در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ملاک عمل قرار نمی‌گیرد، فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته باید حداکثر طی مدت هشت نیمسال و متقاضیان فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته باید حداکثر طی مدت چهار نیمسال دوره‌های مذکور را به پایان رسانده باشند. دانشجویانی که از مرخصی بدون احتساب در سنوات استفاده کرده‌اند در صورتی مشمول پذیرش بدون آزمون می‌شوند که مجموع تعداد نیمسال‌های تحصیلی آنها از هشت برای کارشناسی پیوسته و چهار برای کارشناسی ناپیوسته تجاوز نکرده باشند.

فارغ التحصیلان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون در هر سال تحصیلی فقط برای یک بار و فقط در همان دوره امکان استفاده از این امتیاز را دارند، پذیرش دانشجو فقط در رشته همنام و یا متجانس امکانپذیر است البته در صورتی که گرایش فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود نداشته باشد یکی از گرایش‌های رشته موردنظر توسط فارغ‌التحصیل انتخاب و در فرم ثبت‌ نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون درج می‌شود. براساس این گزارش، صرف دارا بودن شرایط ثبت‌ نام برای پذیرش بدون آزمون به منزله قبولی نیست، چرا که پذیرش بر اساس ظرفیت موجود و اولویت افراد است، بنابراین به منظور استفاده از امکان قبولی در آزمون در صورت عدم پذیرش از طریق بدون آزمون به داوطلبان توصیه می‌شود که در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز شرکت کنند.

مرکز آزمون پس از انقضاء مهلت ثبت‌ نام، واجدین شرایط پذیرش را بر اساس معدل رتبه بندی کرده و با توجه به ظرفیت مربوطه پذیرش این افراد با اولویت محل تحصیل و در صورت عدم پذیرش به صورت کشوری انجام می‌شود. همچنین دانشجویانی که از طریق امتیاز پذیرش بدون آزمون در محل‌های دانشگاهی ثبت‌ نام می‌کنند حق درخواست انتقال به سایر محل‌های دانشگاهی را ندارند.

مشاوره و راهنمای پایان نامه نویسی

:: موضوعات مرتبط: ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد , ,
:: برچسب‌ها: پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرایط ارشد بدون کنکور 93 ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 32406
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com